اَللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلیِّڪَ الّفَرَجْ

گل نرگس

مطالب در مورد گل نرگس و امام زمان گذاشته می شود باشد که ایشان به زودی ظهور کنند

انتظار ۲۷ _ دوریت ڪرد عذاب روز عیدمو

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ب.ظ

✨🍃🌼🍃💛🍃🌼🍃✨


🌼تو که گریه میکنی خونه دلم

🍃آقا لبخند تو درمون دلم

🌼جوونم، عیب نداره آرزومه

🍃تو صِدام کنی بگم جونِ دلم


🌼منه گریون، منه داغون

🍃منه کشته مُرده ی تو

🌼منه غصه خورده ی تو

🍃منه دل سپرده ی تو


🌼تو یه تنها، تو یه آقا

🍃تویی که برام امیری

🌼تو که از یادم نمیری

🍃تو یه حس بی نظیری

🌼من دوسِت دارم، دنیامی بدون

🍃جات تو قلبمه، همونجا بمون


💛آقاجون بیا ، آقاجون بیا ، آقاجون بیا ...


🌼بی تو از دنیا دیگه سیرم آقا

🍃اگه من زیادیَم میرم آقا

🌼ایندفه کارمو راه بنداز آخه

🍃میدونی که بدجوری گیرم آقا


🌼من و روزام من و شبهام

🍃من و گریه ی دمادم

🌼طعنه ی عالم و آدم

🍃بسمه برس به دادم


🌼تو و یاری که نداری

🍃تو و غربت زمـونه

🌼اونی که روزی رسونه

🍃واسه من دل نگرونه

🌼دور زندگی من خط میکِشم

🍃میخوام با دعات عاشق تر بشم


💛 آقاجون بیا ، آقاجون بیا ، آقاجون بیا ...


🌼منی که پیش تو کردم اعتراف

🍃کاش دلت باهام بشه یه ذره صاف

🌼تو بگو خونت کجاست، با سَر میام

🍃حتی باشه اگه رو قله ی قاف


🌼بی تو خستم، بی تو دلسرد

🍃بی تو مینالم من از درد

🌼اسم پاکِت عاشقم کرد

🍃آقـاجون بسمه برگرد


🌼تو دعام کن، تو نگام کن

🍃خاطرت برام عزیزه

🌼همه حاجتم یه چیزه

🍃نذار آبـروم بریزه

🌼دوریت کرد عذاب روز عیدمو

🍃هیچ موقع نزن آقـا قیدمو


💛 آقاجون بیا ، آقاجون بیا ، آقاجون بیا 


✨🍃🌼🍃💛🍃🌼🍃✨  

  • انتظار گل نرگس

آقا جون بیا

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.