اَللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلیِّڪَ الّفَرَجْ

گل نرگس

مطالب در مورد گل نرگس و امام زمان گذاشته می شود باشد که ایشان به زودی ظهور کنند

انتظار ۶۳ _ بیاد یوسف فاطمه (عج)

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۲۷ ب.ظ

بیاد یوسف فاطمه(عج) 


✨ای همیشه شهد یادت از عسل ها بیشتر 

من به دنبال تو هستم در غزل ها بیشتر

🌹🍃

✨هرچه می گویند با یک گل نمی آید بهار

من دلم میگیرد از ضرب المثل ها بیشتر

🍃🌹

✨در حرم تا غرق بهجت میشوم حس میکنم

می وزد عطر تو در بعضی محل ها بیشتر

🌹🍃

✨عده ای ناباورند و خوب می دانم چرا

هست پیرامون تو بحث و جدل ها بیشتر

🍃🌹

✨نام تو دکان بعضی ها شده این روزها

هست زرق و برق بازار بدل ها بیشتر

🌹🍃

✨از فرج میخوانم و محو مؤذن زاده ام

لخظه ی حی علی خیر العمل ها بیشتر

🍃🌹

✨آسمان ابریست وقتی گرم میگیرد دلت

تکیه تکیه با علم ها و کتل ها بیشتر

🌹🍃

✨کربلا را با نگاهت غرق باران میکنی

گریه ات میگیرد اما روی تل ها بیشتر...

🍃🌹

✨در قصاید پای ثابت هستی اما بازهم

من به دنبال تو هستم در غزل ها بیشتر...

🌹🍃

🌷ألـلَّـھُــــــمَــ ؏ َـجــــــــــِّـلْ لِوَلــــــیِـڪْ ألــــــــــْـفـــــَـرَج🌷

  • انتظار گل نرگس

دنبال تو هستم

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.