اَللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلیِّڪَ الّفَرَجْ

گل نرگس

مطالب در مورد گل نرگس و امام زمان گذاشته می شود باشد که ایشان به زودی ظهور کنند

انتظار ۹۳ _ به یک نگاه تو ...

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۳۶ ب.ظ

🌿🕊

به یک نگاه تو بیمار می شود دل من

به یک کرشمه گرفتار می شود دل من

🌿🕊

برای درک حضور تو ای گل نرگس

همیشه راهی گلزار می شود دل من

🌿🕊

به شوق دیدن روی تو صبح آدینه

رفیق دیده ی بیدار می شود دل من

🌿🕊

چه اشتیاق عجیبی چه حالتی دارد

سحر که منتظر یار می شود دل من

🌿🕊

بیا که از غم هجر تو یا اباصالح

اسیر غصه ی بسیار می شود دل من

🌿🕊

سرور دل به ظهور تو بستگی دارد

بیا که بی تو عزادار می شود دل من

🌿🕊

غروب جمعه که دل ها همیشه می گیرد

ز هر چه غیر تو بیزار می شود دل من

🌿🕊

به یاد غربت یاس علی که می گریم

قسم به لاله سبکبار می شود دل من

🌿🕊

قسم به چشم پر اشک حسن در آن کوچه

که خون ز قصه ی مسمار می شود دل من

🌿🕊

حدیث هیزم و در، چون به خاطرم آید

شبیه چشم تو خون بار می شود دل من

🌿🕊

مگر به گریه کنم عقده های دل خالی

و گر نه خسته ز گفتار می شود دل من

🌿🕊

ألـلَّـھُــــــمَــ ؏ َـجــــــــــِّـلْ لِوَلــــــیِـڪْ ألــــــــــْـفـــــَـرَجْ

  • انتظار گل نرگس

دل من

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.