اَللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلیِّڪَ الّفَرَجْ

گل نرگس

مطالب در مورد گل نرگس و امام زمان گذاشته می شود باشد که ایشان به زودی ظهور کنند

انتظار ۲۲۹ _ جمکران

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸ ق.ظ

جمکران


💟✨آمدم اما ندیدم یار خود

چشم گردان در پی دلدار خود


💟✨جمکران عشق مرا تو شاهدی 

جمکران تو خود گواه واحدی


💟✨درد من پیشینه دارد جمکران

قدمت دیرینه دارد جمکران


💟✨من که از هجرش چنین رنجیدم

پرتوی رخسار دلبر دیدم


💟✨در نگاهش من محبت دیدم 

با جسارت پای او بوسیدم


💟✨گرچه در عشقش همی ناپختم

سر دیدارش به کس ناگفتم


💟✨جمکران شاید گناهی کردم 

یا به نامحرم نگاهی کردم


💟✨جمکران گو تا ببخشاید مرا 

در خیالم یک نظر یاید مرا


💟✨طاقت دوری ندارم جمکران 

چشم بر پایش گذارم جمکران


💟✨در دو عالم یک نگاه او بس است

بی خیالش این دل من بی کس است


💟✨جمکران درد مرا درمان بکن

 رحم بر این سید گریان بکن


💟✨گو فقط او کی می آید جمکران

قامتش بینم کی شاید جمکران


💟✨جان خود سازم فدایش جمکران 

تا ببوسم خاک پایش جمکران


أَلـلَّـھُــمَــ ؏ َـجــِّـلْ لِوَلــیِـڪَ ألــْـفــَـرَجْ

  • انتظار گل نرگس

جان خود سازم فدایش جمکران

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.