اَللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلیِّڪَ الّفَرَجْ

گل نرگس

مطالب در مورد گل نرگس و امام زمان گذاشته می شود باشد که ایشان به زودی ظهور کنند

اتتظار ۶۶ _ در حسرتم دیدار را

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ق.ظ

بعد عمری نوکر در حسرتم دیدار را

کار را ول کرده ام چسبیده ام دلدار را

🌺⚜

من غلامی میکنم او خوب شاهی می کند

حق نگیرد از من این ارباب و این دربار را

🌺⚜

کار نوکر حرص و جوش روضه ات را خوردن است

حضرت زهرا به دست ما سپرده کار را

🌺⚜

سوخته ی در آتش غم را ز آتش باک نیست

قطره های اشک ما خاموش سازد نار را

🌺⚜

دار نه!ما را فقط در خاک و خون باید کشید

بهر عاشق گوشه ای انداخت باید دار را

🌺⚜

امتحان کن روی من شاید زهیر تو شوم

داخل خیمه بگو در گوش من اسرار را

🌺⚜

بی لیاقت بودنم آخر بدستم کار داد

بعد عمری نوکری در حسرتم دیدار را

🌺⚜


ألـلَّـھُــــــمَــ ؏ َـجــــــــــِّـلْ لِوَلــــــیِـڪْ ألــــــــــْـفـــــَـرَجْ

  • انتظار گل نرگس

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.