اَللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلیِّڪَ الّفَرَجْ

گل نرگس

مطالب در مورد گل نرگس و امام زمان گذاشته می شود باشد که ایشان به زودی ظهور کنند

انتظار ۱۱۳ _ السلام علیکم یا بقیة اللًه (عج)

جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۴۲ ب.ظ

السلام علیکم یا بقیة اللًه (عج)

🌺⭐️

تا وقتی من تو را دارم   دگر از  غیر بیزارم

تا پر شد از تو افکارم  شده ذکر تو گفتارم

🌺⭐️

شدی تنها تو تا یارم شده یادت همه کارم

شب و روز  از تو بیدارم   ز تو  لبریز اشعارم

🌺⭐️

دمی گر بی تو سرآرم  چه قدر و ارزشی دارم

به راهت جان چو  نسپارم   مثال نقش دیوارم

🌺⭐️

کجایی ای گل نرگس  به داد عاشق خودرس

که در دست  کس و ناکس   بدون تو گرفتارم

🌺⭐️

بیا  و  مرحمت فرما   نظر بر عاشقت بنما

که از هجران تو مولا چو اسپندی شرربارم

🌺⭐️

توئی خود لنگر هستی تو نور آسمان هستی

بیا سویم گشا دستی    که دربند شب تارم

🌺⭐️

بیا ای منجی آدم  کنی حل مشکل عالم

به اینکه  میکنی یادم   پر از امید بسیارم

🌺⭐️

بگو  از  لحظه موعود   سرآید  انتظار  آخر

بگو تا کی بدون تو باید که لحظه بشمارم

🌺⭐️

مثل خورشید میمانی  به پشت ابر پنهانی

بکن دنیا تو  نورانی  حجاب از پیش  بردارم

🌺⭐️

شنیدم از خراسانی  علاماتی ز سفیانی

بگو  از  فصل پایانی   رسیده وقت دیدارم

🌺⭐️

همه در خواب و اغفالند  اسیر دست دجالند 

به نان و خانه می بالند  منم که در پی یارم

🌺⭐️

به عشق دیدن مولا  سراسر شورم و غوغا

به شوق مسجدالاقصی  قدم در راه بگذارم

🌺⭐️

ببستم با خودم عهدی که جان دارم کنم جهدی

که  تا گوئی   اناالمهدی    شتابم سوی دلدارم

🌺⭐️

ألـلَّـھُــــــمَــ ؏ َـجــــــــــِّـلْ لِوَلــــــیِـڪْ ألــــــــــْـفـــــَـرَجْ

  • انتظار گل نرگس

ببستم با خودم عهدی ...

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.